søndag 26. august 2007

Stevne

I dag skulle vi på stevne! Oppe halv 8, ut og strigle og flette. Pakket resten og fikk hestene på. Mamma, pappa, Laila, William, tante og Maria kom, så kjørte vi.
Da vi kom frem sjekket jeg startlistene og betalte. Var nr. 10 i 60 cm, og nr 19 i 80 cm. Jeg var sist i 80 cm.

Salet på, noe som var veldig stressende, siden jeg hadde glemt støvleskaftene mine! Men fikk låne noen leggchaps, men fargen passet ikke spesielt bra:S

På oppvarmingen hoppet jeg først en kryss. Og gjett hva? Han stoppet på en 60 cm kryss! Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine, for det gjorde han bare for å være frekk! Ellers gikk oppvarming greit.

Da vi skulle starte 60 ble det litt tull med hilsingen min. Etter det skapte han seg litt på første hindre, løp sidelengs mot det, men gikk over. På siste hinderet stod det noen bommer i nærheten som tydeligvis var veeeldig skumle, og der hadde han ikke tenkt å gå. Men han gikk over der også. Men det ble ikke mer enn 57,7 stilpoeng, pga. det tullet i det hjørnet.

I 80 gjorde han det samme på første hinder, men gikk over nok en gang. På tredje hinder stoppet han. Etter siste hinder hoppet han til pga. flagget, så han kastet meg av noen få meter før mållinjen! Snakk om uflaks! Men litt komisk var det jo da=P.

Ikke så veldig fornøyd med dagen i dag, men en god erfaring var det!

Ingen kommentarer: