onsdag 2. januar 2008

Oppsummering - 2007

Januar:
Januar var en ganske kjedelig måned egentlig. Jeg hadde Maxi, men red ikke så veldig mye på denne tiden, pga. hardt underlag.

Februar:
Jeg fikk min første og nåværende hest - Shy Boy.

Mars:
Jeg tror det var denne måneden jeg var på Natural Horsemanship med Shy Boy. Lærte noe nytt, men hadde hatt en del ganske likt med Maxi i 2006.

April:
Jeg og Shy Boy debuterte i sprang, mitt 2. stevne. Startet 65 cm og kom på 2. plass, med 4 feil pga. et riv.

Mai:
Vi startet 70 og 90 cm på Torvadstad, Clear Round i 70, 4 feil og 65,5 stilpoeng i 90 cm.

Juni:
Vi startet 80 og 1 m på Stall Frisk. Jeg glemte å ri over mållinjen i 80! Haha! Men fikk et forsøk til, og da var vi feilfrie=). I 1 m gikk det fint frem til nest siste hinderet. Der stoppet han en gang, men gikk over, og så stoppet han 2 ganger på siste hinderet, så vi ble eliminert=/

Juli:
Vi var på rideleir på Tveit. Dressur med Helga og sprang med Linda. Siste dagen hadde vi et stevne. Startet 80, men han stoppet en gang på første hinderet, ellers var vi feilfrie.

August:
Vi startet på Torvadstad, men det gikk skrekkelig dårlig! Shy Boy gikk greit i 60, vi fikk Clear Round, men han var forferdelig stressa. I 80 stoppet han 1 gang, og etter siste hinderet skvatt han slik at jeg falt av rett før mållinja=/

September:
Vi startet 80 på Karmøy rideklubb, men jeg slo kneet mitt i hinderstøtten på 3. hinderet og falt av=/

Oktober:
Startet klubbmesterskap. 2. plass i både 80 og 1 m på lørdagen, 4 feil i 80 og 1 m på søndagen. Vi ble klubbmestere i 1 m:). Senere den måneden startet jeg på Torvadstad, CR i 60 og 0 feil med 71,5 stilpoeng i 80.

November:
Startet treningsstevne på Spanne, fikk 1. plass i 80 og 90.

Desember:
Vi hadde Jul i stallen på banen, det var litt mislykket.

Ingen kommentarer: